PRO VITA© ŽINIOS Nr. 50, 2009 m. lapkričio 12d. 21:00 Parengė Robertas Skrinskas © PRO VITA http://www3.vdu.lt/life/
Respublika.lt 2009 11 12 Europos Šeimos politikos instituto studijos “Evolution of the family in Europe 2009” duomenimis, ES valstybės šeimoms remti vidutiniškai skiria 2,1 proc. BVP, o Lietuva kaip ir Bulgarija su Malta, - 1,1 proc. Šioje “garbingoje” rikiuotėje mus lenkia tik Lenkija, šiam tikslui teskirianti 0,8 proc. BVP. Daugiausiai finansinės paramos - per 3 proc. BVP - šeimos gauna Danijoje, Vokietijoje ir Liuksemburge. http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/europinis_tyrimas_papiktino_politikus/
***
JAUNIMO GIRDYTOJAS. Delfi.lt 2009.11.12 Seimo Socialdemokratų partijos frakcijos narys Bronius Pauža siūlo nuo kitų metų sausio 1 d. nedrausti kioskuose prekiauti alumi. Primename, kad pagal alkoholio vartojimą, Lietuva – viena iš Europos lyderių. http://www.delfi.lt/archive/print.php?id=25647903 P.S. Rusijos parlamentas bando gelbėti žmones, ypač jaunimą nuo girtavimo, bent konsultacijose bando riboti kioskų darbą ir kelti akcizą, o Lietuvos parlamento kai kurie seimūnai - kuo daugiau sužlugdyti žmonių. Ir kodėl jų partijos vadovybė tyli?
***
RUSIJA 2009 11 12 Sveikatos apsaugos komitetas organizavo parlamentinį klausymą tema, kaip sumažinti alkoholio vartojimą. Buvo siūloma didinti akcizus ir sakoma, kad problema nebus išspręsta, kol nebus uždrausta alkoholio ir alaus prekyba kioskuose. http://www.advis.ru/cgi-bin/new.pl?387C8754-E015-9040-BCDE-6D46A83E1A0E
Read More…
Posted under APIE TAI KĄ TURIME VISI ŽINOTI, PRO VITA ŽINIOS